7 beneficii incredibile ale Intermittent Fasting-ului

Nu am mai luat micul dejun de aproape un an, iar asta cred ca este cea mai buna schimbare pe care as fi putut sa o fac alimentatiei mele. Chiar daca majoritatea oamenilor, in special cei din Romania, sunt total impotriva eliminarii micului dejun, Intermittent Fasting are foarte multe beneficii, asa ca, in acest articol o sa afli cateva din cele mai importante beneficii ale Intermittent Fasting-ului(cel creat de Martin Berkhan).

7 Beneficii Grozave ale Intermittent Fasting-ului

Poti manca mese mari si ramai definit

Unul din beneficiile grozave ale IF este ca te poti bucura de mese mari in timp ce ramai definit. Acest lucru este posibil,deoarece, atunci cand elimini micul dejun din dieta, iti raman suficiente calorii pentru  o masa de pranz sau o cina imensa. Eu prefer sa am o masa normala la ora 14, inca una normala pe la 17-18 si o masa MARE la 21-22.

Ajuta atunci cand slabesti

Alt beneficiu grozav este ca Intermittent Fasting ajuta foarte mult atunci cand vrei sa slabesti grasime, si te poate ajuta sa scapi de grasimea “incapatanata”. Odata ce te-ai adaptat, nu mai ai senzatia de foame in timp ce nu mananci dimineata, mai de graba ai un sentiment de claritate mentala si determinare. In plus, scade insulina, stimuleaza hormonul uman de crestere si creste catecolamina, punandu-te in statul final de ardere a grasimii. De asemenea, cofeina poate creste efectele stimulatoare.

Ajuta cand iei masa musculara

Intermittent Fasting creste sensibilitatea la insulina, care iti permite sa depozitezi si sa utilizezi mai bine glucoza in muschi. Creste sinteza proteica si nu ai nevoie de shake-uri proteice regulate sau mese dese, te poti bucura de viata fara sa iti faci griji despre cosumul de proteine la cateva ore.

Acest studiu sustine ca mancand in stil Intermittent Fasting, mai multi nutrienti o sa fie folositi pentru masa musculara, decat pentru grasime, in comparatie cu un stil normal de mancat. Aceste perioade in care nu mancam imbunatatesc partitionarea nutrientilor si favorizeaza cresterea musculara in locul grasimii.

Claritate mentala incredibila

Uita-te la trailer-ul filmului Limitless si vei intelege despre ce vorbesc.

Este uimitor, de cand am eliminat micul dejun din dieta mea, paradoxal, sunt mai productiv, mai determinat, am mai multa energie si mi s-a imbunatatit abilitatea de concentrare. Parerea mea este ca aceste efecte se datoreaza probabil nivelurilor crescute de adrenalina si noradrenalina, si din cauza ca incercam sa ne mentinem ocupati pentru a nu ne mai gandi la mancare.

Imunitatea crescuta

Dupa ce am adaptat Intermittent Fasting dietei mele, am observat ca nu mai racesc la fel de des, ba chiar foarte rar. Iar daca racesc, raceala nu ma mai afecteaza atat de mult si dureaza foarte putin.

Intermittent Fasting ajuta pielea

Foarte multi oameni sufera de acnee chiar daca isi spala fata regulat si mananca sanatos, unul din acei oameni am fost si eu. Dupa ce am eliminat micul dejun din dieta mea, fata mea a inceput sa se imbunatateasca treptat. O pauza mai mare de la digerarea alimentelor ii permiti corpului tau sa se detoxifice. Digerarea alimentelor in mod constant pe tot parcursul zilei pune foarte mult stres pe corp, iar acest stres iese afara prin mai multe cai, una din ele fiind cosurile.

Nivelul de Testosteron crescut

La barbatii care nu sunt obezi, un studiu a aratat ca Intermittent Fasting creste hormonul luteinizant(un precursor al testosteronului) cu 67% iar testosteronul cu 180% per total.

Testosteronul coreleaza pozitiv cu sensibilitatea la insulina. Sarind peste micul dejun, ti se regleaza nivelurile sanguine de glucoza, insulina si cortizol pe durata zilei, atunci cand acestea sunt cele mai sensibile.

Intermittent Fasting permite corpului tau in fiecare zi o oportunitate de a arde grasime corporala in exces. Corpul tau utilizeaza aceasta grasime corporala in exces pe post de combustibil sau pentru a elimina toxine minore, inainte de a fi nevoie sa aloce energie pentru a se concentra pe lucruri, cum ar fi digestia sau sinteza glicogenului.

Cel mai rapid mod prin care iti poti creste nivelul de Testosteron, este prin eliminarea excesului de grasime corporala. Pe scurt, cu cat ai mai multa grasime corporala, mai putin testosteron va fi capabil sa produca corpul tau in mod natural.

Intermittent Fasting merge mana in mana cu cresterea nivelului de Testosteron.

Daca vrei sa incepi sa mananci in stil Intermittent Fasting si sa te bucuri de aceste beneficii, uite cum poti adapta Intermittent Fasting dietei tale.

Comments

comments

By | 2017-01-23T19:57:14+00:00 November 8th, 2016|Categories: Alimentatie|0 Comments