Cum pot lua cei natural slabi in greutate

Majoritatea tipilor naturali slabi cu care am intrat in contact pana acum, mi-au spus ca nu pot lua in greutate chiar daca mananca exagerat de mult.

De obicei acestia sunt genul de oameni care au fost toata viata slabi, iar atunci cand mananca un surplus de calorii, corpul lor se impotriveste luarii in greutate. Se misca mult si fac tot felul de activitati si ard caloriile mancate fara sa isi dea seama.

Deci, aceste persoane au nevoie de un surplus caloric mai mare decat celelalte persoane, asta inseamna ca va trebuii sa mananci si mai mult decat mancai pana acum.

Solutia ar fi sa te concentrezi pe alegerile de mancare, nu sa mananci cat de mult poti din orice. Poate fi chiar foarte enervant sa mananci o cantitate uriasa de mancare si tot sa nu iei in greutate,ba chiar sa slabesti. Daca mananci foarte mult din alimentele care au putine calorii si nu te afli intr-un surplus caloric, nu ai cum sa iei in greutate.

Este exact opusul unei diete de slabit, in loc sa te concentrezi sa mananci o cantitate cat mai mare din alimentele cu putine calorii pentru a imbunatati satietatea meselor, mananci o cantitate la fel de mare doar ca trebuie sa mananci mancaruri bogate in calorii.

Acestea sunt alimentele din care recomand sa iti iei macronutrientii atunci cand vrei sa iei in greutate:

Proteine

  • Carne slaba
  • Oua
  • Lactate
  • Peste
  • Shake-uri proteice
  • Lapte

Poti lua majoritatea proteinelor din produse animale, cum sunt carnea slaba, ouale, lactatele si pestele dar adaugi si shake-urile proteice si laptele. Faci asta pentru a reduce efectul de satietate al proteinelor. Proteina pe care o mesteci este mult mai satioasa decat cea pe care o bei. Daca adaugi shake-urile proteice si laptele vei putea manca mai multe grasimi si carbohidrati.

Grasimi

  • Din sursele de proteine
  • Ulei pentru gatit

Cand esti intr-un surplus caloric, nu ai nevoie de multe grasimi, deci recomand sa o iei din sursele de proteine si ca produs secundar din uleiul pe care il folosesti pentru gatit.

Chiar daca grasimile sunt macronutrientii cu cea mai mare densitate de calorii, nu recomand consumul mare de grasimi, deoarece, grasimile alimentare sunt foarte usor transformate in grasime corporala. Si nici nu ajuta antrenamentul, spre deosebire de carbohidrati.

Daca esti intr-un surplus caloric la o dieta cu multe grasimi, nu vei avea la fel de multa energie din cauza ca ai mancat putini carbohidrati si vei descoperi ca pui grasime mai usor, deoarece, grasimea alimentara nu are altceva de facut decat sa fie depozitata, in timp ce carbohidratii realimenteaza depozitele de glicogen, inainte sa fie transformati in grasime.

Carbohidrati

  • Orez
  • Paste
  • Fructe uscate
  • Produse de patiserie
  • Biscuiti & Cereale
  • Clatite & Vafe
  • Suc de fructe

Toate acestea sunt surse bogate in calorii, sunt sanatoase si contin si micronutrienti si fibre, de care ai nevoie. Aceste alimente sunt cele care iti vor rezolva problema, sunt foarte usor de consumat in cantitati mari, iar cand ajungi in punctul in care nu mai poti manca mai multa mancare, incepi sa iti bei caloriile. Daca bei 2-3 pahare de suc de fructe pe zi, vei adauga 100 g de carbohidrati cu usurinta, si iti va fi mai usor sa atingi acel surplus caloric.

Tot ce ai de facut este sa alegi mancarurile mai putin satioase(cum sunt cele de mai de sus), astfel in cat poti manca aceeasi cantitate de mancare, dar mai multe calorii.

 

Comments

comments

By | 2017-01-08T15:43:07+00:00 November 25th, 2016|Categories: Alimentatie|0 Comments