Cum ajungi la corpul dorit

Toti vrem sa aratam grozav, sa avem muschi mari si definti, abdomen cu patratele, si trunchiul in forma de V. Cred ca toate persoanele s-au gandit macar o singura data: Oare cum ar fi daca as arata asa?

Doar ca, mare parte au renuntat, si-au dat seama ca este prea mult pentru ei. Sa meargi de 3 ori pe saptamana la sala si sa ai grija cum mananci e un sacrificiu prea mare, chiar si pentru un corp foarte atractiv.

In schimb, mai exista si persoane cu vointa puternica, care nu lasa cateva obstacole mici sa le stea in calea dorintei lor, merg la sala, mananca cum trebuie si simt ca sunt din ce in ce mai aproape de corpul pe care si-l doresc.

Problema ar fi cu persoanele care merg la sala, nu stiu cum sa inceapa, asculta de sfaturile tuturor persoanelor, nu vad rezultate si in final renunta. Poate ca daca nu as fi descoperit ThinkEatLift si Kinobody la momentul potrivit, acum, ori nu mai mergeam la sala, ori eram neschimbat.

Uite ce trebuie sa faci in functie de tipul fizicului tau pentru a ajunge sa arati grozav:

Tipul 1: Slab

super-slab

Persoanele care se incadreaza in aceasta categorie vor trebui, pentru inceput, sa ia masa musculara. Ei au deja un procent scazut de grasime corporala, deci, prioritatea pentru a incepe sa arate din ce in ce mai bine, va fi sa ia masa musculara. Cei care sunt slabi din nastere nu vor avea niciodata probleme cand vine vorba de a fi definit. Le este foarte usor sa slabeasca, dar intampina dificultati cand trebuie sa se ingrase, de aceea le recomand sa aiba grija sa manance suficiente calorii.

Ce ai de facut?

Tipul 2: Obisnuit

normal-fiz

Cei care au un fizic obisnuit, se mentin natural intre 13-15% grasime corporala si au si putina masa musculara dezvoltata. Ei vor trebuii sa slabeasca pana pe la 9-11% grasime corporala, apoi sa inceapa sa ia masa musculara. Perioada de slabire nu va dura foarte mult, depinde de procentul de grasime al individului, in general dureaza cam 2-3 luni. Marele avantaj este ca incepatorii pot slabii grasime in timp ce iau masa musculara. Este foarte posibil, ca dupa perioada de slabit, sa ai deja 6 pack si sa pari mult mai mare ca inainte. Dupa ce au ajuns la un procent de 9-11% grasime corporala, pot incepe sa isi creasca treptat caloriile si sa intre la o perioada de pus masa musculara. In zona de 10% grasime corporala sensibilitatea la insulina si partitia de nutrienti se imbunatatesc putin si astfel este mult mai usor sa iei masa musculara cu mai putina grasime corporala.

Ce ai de facut?

Tipul 3: Slab cu burta

slabcu-burta

Persoanelor care au geneticul acesta, o sa le ia cel mai mult sa ajunga la fizicul dorit. Stresant pentru aceste persoane este ca daca slabesc par prea mici iar daca intra la o perioada de luat masa musculara se ingrasa rau la burta.  De aceea multi renunta, pentru ca li se pare imposibil, dar daca esti puternic mental poti avea rezultate uimitoare.

Problema ar fi ca cei cu acest genetic au umerii relativ subtiri si talia lata, asta le va afecta estetica in final orice ai face. Nu iti face griji, pentru ca se pot face schimbari majore si se poate ajunge la un corp mai lucrat decat 90% din oameni. Daca profiti de ‘avantajul incepatorului’, dupa ce termini perioada de slabit poti arata mult mai bine ca inainte, pentru ca incepatorii pot pune masa musculara in timp ce slabesc.

Dupa ce ai ajuns la un procent de 9-11% grasime corporala, poti incepe sa cresti treptat caloriile si sa intri la o perioada de pus masa musculara. Sa slabesti inainte de a incepe o perioada de pus masa musculara, e o alegere mult mai buna decat sa pornesti direct cu o perioada de pus masa musculara. In zona de 10% grasime corporala sensibilitatea la insulina si partitia de nutrienti se imbunatatesc putin si astfel este mult mai usor sa iei masa musculara cu mai putina grasime corporala.

Ce ai de facut?

Tipul 4: Gras

GRAS-s

Cei grasi, evident, trebuie intai sa slabeasca. Misiunea lor va fi sa se concentreze mai mult pe dieta si pe progresul in forta. Cei care au 20-25% grasime corporala pot ajunge la 10% in 4-5 luni. Profita la maxim ca esti incepator si vei arata mult mai bine, incepatorii pot lua masa musculara in timp ce slabesc. Sa slabesti inainte de a incepe o perioada de pus masa musculara, e o alegere foarte buna, deoarece, in zona de 10% grasime corporala sensibilitatea la insulina si partitia de nutrienti se imbunatatesc putin si astfel este mult mai usor sa iei masa musculara cu mai putina grasime corporala.

Ce ai de facut?

Retine:

Pentru arata grozav, indiferent de tipul fizicului tau, trebuie sa te mentii definit, adica sub 15% grasime corporala si sa faci progres constant in forta. Cresterea tensinuii asupra muschiului este principalul factor care determina adaptarea si cresterea acestuia.


Citeste si articolul Cum iti estimezi procentul de grasime corporala

Comments

comments

By | 2017-01-25T16:58:35+00:00 August 23rd, 2016|Categories: Articole Populare, Mentalitate|Tags: , , |1 Comment